• ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر: 73035
طلا

آخرین نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می دهد که نظر تحلیلگران وال استریت نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی نبوده و اکثریت قابل توجه تحلیلگران انتظار دارند که قیمت های بالاتری در هفته پیش رو مشاهده کنند.

به گزارش « کالاخبر »، قیمت طلا که در هفته گذشته عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود، در روز جمعه توانست رشد قابل ملاحظه ای را نشان دهد و در نتیجه باعث زنده شدن احساسات مثبت در بازار شود.

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد که قیمت طلا را پیش بینی کنند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که طلا می تواند با وجود قرار گرفتن بازده ده ساله خزانه داری در بالاترین سطح سه سال اخیر خود؛ همچنان به رشد خود ادامه داده و به ۲۰۰۰ دلار برسد.همچنین انتشار صورت جلسه فدرال رزرو نشان داد که این بانک قصد دارد طی دو جلسه آینده خود نرخ بهره را به اندازه ۵۰ واحد پایه افزایش داده و پس از جلسه ماه می ترازنامه خود را نیز کاهش دهد.

طلا علیرغم  اخبار نزولی توانسته است در محدوده ۱۹۱۰ تا ۱۹۵۰ دلار تثبیت شده و اکنون انتظار می رود تا به بالا این محدوده صعود کند.

این هفته ۱۶ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، ده تحلیلگر معادل ۶۳ درصد، خواستار افزایش قیمت طلا در هفته آینده شدند. شش تحلیلگر، معادل ۳۸ درصد نیز در مورد قیمت ها بی طرف بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها