ضایعات پلاستیکی

شرکت پتروشیمی بورئالیس اتریش تولید محصولات مبتنی بر اقتصاد دورانی (کاهش ضایعات پلاستیک) را تا سال ۲۰۳۰ میلادی افزایش می‌دهد.

به گزارش کالاخبر به نقل از نیپنا، شرکت پتروشیمی بورئالیس از برنامه‌اش برای تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول مبتنی بر اقتصاد دورانی (کاهش ضایعات پلاستیک) تا سال ۲۰۳۰ میلادی خبرداد.

بورئالیس، بازوی پتروشیمی شرکت نفت و گاز اوام‌وی اتریش روز جمعه (۲۰ خردادماه) اعلام کرد که بورئالیس در نظر دارد ظرفیت تولید محصولات مبتنی بر اقتصاد دورانی (کاهش ضایعات پلاستیک) از جمله پلیمرها را تا سال ۲۰۳۰ میلادی به به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن برساند که این رقم نسبت به مقدار کنونی ۱۰۰ هزار تن افزایش نشان می‌دهد.

بورئالیس که به‌تازگی از واگذاری بخش کودهای آلاینده فشرده خود خبر داده است، اعلام کرد که در نظر دارد تا سال ۲۰۳۰ حجم انتشار گازهای گلخانه‌ای اسکوپ ۱ (۱Scope) و اسکوپ ۲ (Scope ۲) را از سالانه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تن ثبت شده در سال ۲۰۱۹ میلادی به کمتر از ۲ میلیون تن برساند.

بورئالیس همچنین از برنامه خود برای تولید ۱۰۰ درصدی برق خود از منابع سبز خبر داد.

این شرکت اتریشی دو هدف را برای افزایش تولید پلیمرهای مبتنی بر اقتصاد دورانی تعیین کرده است، اکنون یک تولیدکننده بزرگ پلی‌اتیلن (PE) و پلی‌پروپیلن (PP)، دو پلیمری است که بازیافت آسانی دارند.

بورئالیس اعلام کرد که حرکت از سمت اقتصاد خطی به سمت اقتصاد دورانی به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای اسکوپ ۳ (Scope ۳) نیز به اهداف این شرکت کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها