سکو

پالایش اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سنگ آهن گهرزمین ۳ شرکت برتر هفته منتهی به ۲۴ تیر بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را در هفته منتهی به ۲۴ تیر براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:
پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۱۴۶ هزار و ۴۰۰ تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک به ارزش نزدیک به ۱۶۰۶ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۵ هزار و ۴۲۰ تن مس کاتد، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از ۹۰۸ میلیارد تومان جایگاه دوم را حفظ کرد.

سنگ آهن گهرزمین با فروش ۲۲۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش نزدیک به ۵۹۷ میلیارد تومان، سوم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله ۱۰۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش بیش از ۵۰۸ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۹۳۴ تن پلی اتیلن ترفتالات بطری  نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف در گریدهای مختلف به ارزش بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان پنجم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر ۱۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن را به ارزش ۴۴۹ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش ۲۷ هزار و ۸۶۰ تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش بیش از ۳۸۴ میلیارد تومان هفتم شد.

ذوب آهن اصفهان با فروش ۱۷ هزار و ۴۵۰ تن تیرآهن، میلگرد و بنزن به ارزش نزدیک به ۲۸۶ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

پتروشیمی بندر امام با فروش ۸ هزار و ۸۸۹ تن پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سبک و سنگین، زایلین و استایرن بوتادین به ارزش نزدیک به ۲۷۹ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

جهان فولاد سیرجان با ثبت معامله ۱۹ هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش نزدیک به ۲۷۶ میلیارد تومان، دهم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها