فلاح

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تداوم برنامه خرید کالاهای مورد نیاز شهرداری از طریق بورس کالا و صرفه جویی هایی که از این طریق حاصل می‌شود، خبر داد. به گفته ابوالفضل فلاح این اقدام، باعث حذف واسطه ها از مسیر خریدهای شهرداری و همچنین تسریع در تأمین و تحویل کالاها، مصالح و افزایش فضای رقابتی و شفافیت حداکثری شده است.

به گزارش کالاخبر به نقل از معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به خرید ۱۴ هزار و ۴۰۰ تن قیر توسط سرمایه گذاری شهر از بورس کالا، تاکید کرد: ۲۷.۵ میلیارد تومان صرفه جویی حاصله، با روشهای اتخاذ شده توسط سرمایه گذاری شهر و با حمایت‌ها و تسریع در پرداخت ها و تخصیص اعتبارات لازم توسط معاونت مالی و اقتصاد شهری حاصل شده است.

وی ادامه داد: این خریدها توسط سرمایه گذاری شهر که دارای بالاترین رتبه انضباط مالی و شفافیت در شهرداری تهران است، انجام می شود و تأمین مالی آن توسط معاونت مالی شهرداری صورت می گیرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مزایای خرید از بورس کالا را شفافیت، حذف واسطه ها و صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد فضای رقابتی و حضور تولیدکنندگان بدون واسطه عنوان کرد و گفت: به جز خرید قیر، خرید میلگرد و سه پارت سیمان، یکی دیگر از اقدامات شهرداری بوده و صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای همراه داشته است.

فلاح با اعلام اینکه طی دو ماه گذشته تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار توسط معاونت مالی و اقتصاد شهری تخصیص یافته و هزینه شده است، گفت: شهرداری تهران توانست با کاهش حدود ۱۸ درصد قیمت، قیر خریداری شده از بورس کالا را با ۲۷.۵ میلیارد تومان صرفه جویی بیشتر خریداری کند.

وی افزود: تغییر نگرش و ایجاد وحدت رویه در دوره جدید شهرداری تهران نسبت به ایفای به موقع تعهدات به تامین کنندگان و فروشندگان کالا در بورس کالا، باعث ترغیب همکاری با شهرداری تهران شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها