محمد حسن زاده

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اعلام عرضه های پیش روی دو واحد آپارتمانی در بورس کالا از برنامه عرضه‌های متنوع دیگر در زمینه عرضه ملک در بورس کالا خبر داد و گفت: با استفاده از سازوکار بورس کالا، مشکلات عرضه املاک شهرداری حل و فصل خواهد شد و دستورالعمل قانونی نیز نهایی شده است به طوریکه هم اکنون برخی املاک برای پذیرش در بورس کالا در حال بررسی‌اند.

به گزارش کالاخبر ، محمد حسن زاده، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در گفتگو با همشهری آنلاین (متن کامل) در رابطه با اینکه برای عرضه املاک در بورس کالا چه اقداماتی انجام شده است؟ گفت: در موضوع فروش، تهاتر املاک را با طلبکاران داریم. بنابراین موضوع فروش از طریق مزایده را داشتیم اما الان از ظرفیت بورس کالا هم استفاده خواهیم کرد، دو واحد آپارتمان مسکونی متعلق به شهرداری تهران پس از بررسی مدارک و مستندات در بورس کالا عرضه خواهند شد.

خبر آخربعد از خودرو، نوبت به عرضه املاک در بورس کالا می رسد

به گفته حسن زاده، با استفاده از ظرفیت بورس کالا و رایزنی با مسئولان بورس کالای ایران،  مشکلات عرضه املاک شهرداری حل و فصل خواهد شد و دستورالعمل قانونی نهایی شده است، برای نخستین بار خواهیم توانست از این بستر برای عرضه دو آپارتمان به عنوان نمونه اولیه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: املاک دیگر نیز در صف قیمت گذاری و در کمیته پذیرش بورس کالا در حال بررسی هستند، با عرضه املاک در بورس کالا شرایط را برای تقویت معاملات املاک در بورس کالا مهیا خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: پیمانکاران و طلبکاران شهرداری از این طریق می‌توانند وارد بورس کالا شده و پس از آنکه موفق به خرید شدند و با ما انعقاد قرار انجام دادند، ما می‌توانیم طلب این افراد را از طریق حواله پرداخت کنیم. به این وسیله ما ظرفیت فروش غیرنقد را از طریق بورس کالا زنده می‌کنیم.

آنچه باید درباره فروش املاک مازاد شهرداری تهران در بورس کالا بدانیم:

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها