• ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
  • کد خبر: 78424
مسکن

شاخص ماهانه فلزات صنعتی بار دیگر کاهش یافت. در مجموع، این شاخص ۴.۶۰ درصد کاهش یافته است. فلزات صنعتی، به طور کلی، به دلیل قرنطینه‌های ناشی از کرونا در چین و مشکلات زنجیره تامین همچنان با مشکل مواجه اند.

به گزارش کالاخبر به نقل از فولاد ایران، افزایش هزینه های تولید در شش ماه گذشته، محدودیت عرضه فلزات صنعتی و تعطیلی کارخانه های ذوب در مکان هایی مانند چین، تنها برخی از موانعی است که صنعت ساخت و ساز ایالات متحده همچنان با آن دست و پنجه نرم می کند.

در واقع، تنها در ماه جولای، صنعت ساخت و ساز ایالات متحده اخیراً نزدیک به ۳۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. در همین حال، شهرهایی مانند نیویورک، لس آنجلس و سانفرانسیسکو با سرعتی سریع در حال گسترش هستند. با این حال، هزینه مواد و املاک همچنان بالاست.

تصویب قانون سرمایه گذاری و مشاغل زیربنایی شاخص، یک فرصت درآمدی تریلیون دلاری برای شرکت های ساختمانی و مهندسی ایالات متحده است. در واقع، داده‌های مربوط به ابتکارات ساخت‌وساز جهانی اخیراً پیش‌بینی می‌کند که زیرساخت‌ها به‌عنوان تمرکز اصلی پیمانکاران ایالات متحده جایگزین ساختمان‌های مسکونی خواهد شد.

زیرساخت‌های ضعیف نشان‌دهنده تهدیدی بزرگ برای همه افراد کشور است و هزاران دلار در سال برای خانوارها هزینه دارد و با وجود پشت سر گذاشتن بدترین بیماری همه گیر، اکنون به نظر می رسد زمان مناسبی برای مدرن سازی باشد. این در حالی است که تغییرات آب و هوایی نیز در حال حاضر در سراسر کشور نمود پیدا کرده است.

اخیراً فاش شد که تقاضای فولاد چین در حال نزدیک شدن به پایین ترین سطح تاریخی خود است. در واقع، فولادسازان مجبور شدند کاهش بیشتری در تولید به دلیل کمبود تقاضا داشته باشند که این امر سود آنها را به سمت منفی سوق داد.

سطح بالای بدهی نیز این صنعت را به طور کلی آزار می دهد و دولت کمک چندانی نکرده است. در اواخر جولای، پکن یک صندوق املاک و مستغلات را برای کمک به کاهش مشکلات مربوط به بدهی توسعه دهندگان اعلام کرد. با این حال، علیرغم تزریق ۴۴ میلیارد دلاری نقدینگی، این بخش به سختی به سمت جلو حرکت می کند.

در نهایت، تنها زمان نشان خواهد داد که مبارزات داخلی این بخش چگونه بر بقیه جهان تأثیر خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها