انبار سیمان

عرضه های سیمانی ها در هفته جاری از امروز (یکشنبه ۱۷ مهر) آغاز و فردا (دوشنبه ۱۸ مهر) ادامه می یابد. در عرضه های امروز، ۶۴ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع سیمان را روی تابلو معاملات می برند. سیمانی ها تا هفته منتهی به ۱۵ مهر امسال، در مجموع نزدیک ۳۰ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش ۱۹ هزار میلیارد تومان در تالار سیمان بورس کالا فروختند.

به گزارش کالاخبر ، تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه ۱۷ مهر میزبان عرضه یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع سیمان از سوی ۶۴ شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، ۹۴۷ هزار و ۴۵۲ تن سیمان از نوع تیپ ۲، ۱۶۶ هزار و ۱۷۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۶۴ هزار و ۵۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۹ هزار و ۵۵۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

۶۴ شرکت سیمانی که امروز عرضه دارند، به ترتیب بالاترین حجم عرضه، شامل شرکت‌های سیمان تهران، آبیک، مازندران، صوفیان، سپاهان، ارومیه، ساوه، خزر، صنایع سیمان سامان غرب، بجنورد، هگمتان، هرمزگان، شرق، شاهرود، عمران انارک، فراز فیروزکوه، فیروزکوه، نیزار قم، آذر آبادگان خوی، گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت مهریز، ممتازان کرمان، ایلام، کرمان، فارس نو، غرب، اردستان، داراب، پیوند گلستان، مجتمع سیمان غرب آسیا، منددشتی، خوزستان، صنایع سیمان نهاوند، زنجان، صنایع سیمان شهرکرد و صنایع سیمان گیلان سبز هستند.

همچنین شرکت های توسعه گستر هلال خاورمیانه (سیمان مارگون)، کارخانجات سیمان لامرد، شمال، آرتا اردبیل، زاوه تربت، اصفهان، ساروج اصفهان، دشتستان، قائن، لار سبزوار، خاش، دورود، خمسه، زابل، کیاسر، کاوان بوکان، فارس، کویر کاشان، کردستان، بین‌المللی ساروج بوشهر، باقران، خاکستری نی ریز، توسعه ماهان کرمان، سپهر قیر و کارزین، یاسوج، نائین، جوین، کارون و آباده نیز از دیگر شرکت‌هایی هستند که محصول خود را روی تابلو خواهند برد.

معامله ۲۸ میلیون تنی سیمانی ها تا هفته دوم مهر

از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به ۱۵ مهر، در مجموع ۳۶ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۳۴ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۳۵ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۲۱۷ تنی روبه رو و ۲۹ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۷۳۹ تن آن به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان معامله شد.

امروز ۱.۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا عرضه می شود

معامله ۳۳۸ میلیون گواهی سپرده سیمان تا هفته منتهی به ۱۵ مهر

از ابتدای سال جاری تا هفته منتهی به ۱۵ مهر، در مجموع ۳۳۸ میلیون و ۴۶۷ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۳۳۸ هزار و ۴۶۷ تن سیمان دست به دست شد و ارزش بیش از ۲۴۱ میلیارد و ۸۴۴ میلیون تومانی را رقم زد.

در سال گذشته نیز که شاهد راه اندازی گواهی سپرده سیمان در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۰ بودیم در مجموع ۱۵۵ میلیون و ۷۷۶ هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل ۱۵۵ هزار و ۷۷۶ تن سیمان به ارزش ۹۰ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفته بود.

امروز ۱.۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا عرضه می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها