جعفری

وجیه اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: تهیه بسته های سرمایه گذاری برای استان ایلام با اولویت شهرستان ابدانان، بهترین روش جهت فعال سازی مزیت های معدنی شهرستان است.

به گزارش کالاخبر به نقل از ایمیدرو، جعفری پس از دیدار با فرماندار، نماینده مردم آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره و همچنین رییس سازمان صمت استان، تصریح کرد: این بسته سرمایه گذاری با همکاری شرکت های سرمایه گذار و مجموعه ایمیدرو طی دو ماه آینده نهایی خواهد شد.

وی افزود: تهیه بسته های سرمایه گذاری برای استان ایلام با اولویت شهرستان ابدانان، بهترین روش جهت فعال سازی مزیت های معدنی شهرستان است.

جعفری ضمن تایید پتانسیل های شهرستان گفت: این سازمان رسالت بسترسازی و تسهیل سرمایه گذاری دارد و تلاش خود را در لین زمینه به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با نهایی شدن بسته سرمایه گذاری، ان را به فراخوان می گذاریم به طوری که مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گیرد.

در این نشست بهزاد علیزاده نماینده مردم ابدانان، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این برای نخستین بار است که مقام مسوولی وارد شهرستان می شود و راه حل عملیاتی با نقشه راه ارایه می دهد.

وی در عین حال یادآور شد: ابدانان به رغم وجود نخبگان برتر کنکور و فارغ التحصیلان دانشگاهی، توسعه نیافته است.

علیزاده افزود: منطقه و استان ایلام ،نیازمند توسعه و تقویت زیرساخت ها برای جذب سرمایه است. از سوی دیگر یداله حاتمی فرماندار ابدانان نیز نبود شرایط رشد صنعت در منطقه را از عوامل بیکاری و مهاجرت از شهرستان اعلام کرد.

وی در عین حال خواهان فعال سازی پتانسیل معادن غیر فلزی شهرستان شد.

جعفری در ادامه این سفر راه های فعال سازی پروژه سیمان ابدانان و تسریع در راه اندازی سیمان دهلران را به همراه بهزاد علیزاده نماینده مردم آبدانان، دهلران، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی بررسی کرد.

جعفری تاکید کرد: باتوجه به نزدیکی طرح سیمان دهلران به مرز غربی و جنوبی کشورمان، بازارهای صادراتی پیش روی این شرکت قرار دارد. در این دیدار رضا محمدرحیمی رییس سازمان صمت استان ایلام نیز حضور داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها