سکه

بررسی معاملات روز گذشته قراردادهای اختیار خرید سکه در بورس کالا بیانگر آن است که در قرارداد اختیار خرید سررسید دی ماه در مجموع ۴۶۹ و درسررسید اسفند ۳۹۶ قرارداد و همچنین در قرارداد اختیار فروش سررسید اسفند ماه ۲۹۵ قرارداد منعقد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، نگاهی به جزییات قرارداد اختیار خرید برای سررسید دی ماه جاری نشان می دهد که در قیمت اعمال یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان ۶۳ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۲۴۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۳۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان ۱۳۵ قرارداد و قیمت اعمال یک میلیون ۲۲۵هزار تومان ۱ قرارداد منعقد شد.

این در شرایطی است که در معاملات اختیار خرید سکه در سررسید اسفند ماه نیز در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان، ۱۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان نیز ۵۲ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۲۰ قرارداد ، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان ۴۰ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۲۷۴ قرارداد منعقد شد.

همچنین در معاملات قرارداد اختیار فروش سکه نیز که تنها در سررسید اسفند ماه فعال است، طی روز گذشته ۲۹۵ قرارداد به ثبت رسید. به طوری که در قیمت اعمال یک میلیون ۱۲۵ هزار تومان ۳۸ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۴۳ قرارداد ، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۱۴۹ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون ۲۲۵ هزار تومان ۶۵ قرارداد منعقد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها