ایمیدر

تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین ایمیدرو و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح توسط رؤسای این سازمان ها با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، عملیاتی، آموزشی و پژوهشی امضا شد.

به گزارش کالاخبر به نقل از ایمیدرو، تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین ایمیدرو و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، عملیاتی، آموزشی و پژوهشی بین سازمان جغرافیایی و ایمیدرو برای استفاده از امکانات و توانمندی های علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص دو طرف از سوی وجیه ا... جعفری و سرتیپ دوم مجید فخری امضا شد.

موضوع این تفاهم نامه شامل «تأمین نیازمندی های تحقیقاتی و تجهیزاتی ایمیدرو و سازمان جغرافیایی در اجرای پروژه های تحقیقاتی و عملیاتی مختلف با موضوعات مربوط به علوم زمین نظیر ژئوفیزیک، سنجش از دور، ژئوماتیک و غیره با استفاده از توان علمی، آموزشی، پژوهشی طرفین تفاهم‌نامه» و «اکتساب یا انتقال فناوری‌ها و دانش مرتبط با موضوع اکتشافات معدنی با روش‌های ژئوفیزیکی، دور سنجی و تصویربرداری فراطیفی و همه فایل های تقسیمات سیاسی ایران از سطح استان تا روستا و نیز کل اطلاعات عمومی زیربناها مانند راه ها، راه آهن و ....» است.

اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ انعقاد به مدت ۳ سال است و براساس توافق دو طرف، قابل تمدید خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها