تهیه و تولید موادمعدنی ایران

امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و اتاق بازرگانی مغولستان با محوریت مواردی ازجمله اکتشاف، خرید و فروش مواد معدنی، بهره برداری معادن و غیره صورت گرفت.

به گزارش کالاخبر به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، محمدرضا کریمی با بیان این مطلب گفت: اکتشاف، تجهیز و بهره برداری معدن و فرآوری و ساخت صنایع مرتبط با آن در راستای بهره مندی از ذخایر معدنی هر دو کشور ایران و مغولستان، اجرای خدمات قراردادی، مشاوره ای و فنی – مهندسی، قرارداد مدیریت، اجرای فعالیت های تجاری و خدمات و تبادل تکنولوژی در زمینه معدن و صنایع معدنی در هر دو کشور از جمله محورهای ذکر شده در این تفاهم نامه است.

وی در ادامه‌ افزود: خرید و فروش مواد معدنی و اقدام در جهت صادرات و واردات آن با اولویت مواد مورد نیاز زنجیره فولاد ( گندله، آهن اسفنجی)، زغال سنگ، مس، طلا، لیتیوم و سرب و روی، سرمایه گذاری و عقد قرارداد در زمینه معدن و صنایع معدنی در هر دو کشور و اجرای فعالیت های پژوهشی و آموزشی از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم نامه است.

مدیر اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اظهار داشت: معرفی محدوده های اکتشافی فلزی با اولویت مس، سنگ آهن، طلا، لیتیوم و سرب و روی توسط اتاق بازرگانی کشور مغولستان و انجام عملیات اکتشاف توسط ایمپاسکو و نیز ارائه خدمات تخصصی با هدف شناسایی و به کارگیری توان طرفین در زمینه اکتشاف، استخراج، فرآوری، طراحی مهندسی و ساخت مواد قطعات و تجهیزات صنعتی مورد استفاده در معادن از دیگر بخش های مطرح شده در تفاهم نامه مذکور است.

گفتنی است مدیر اقتصادی ایمپاسکو به نمایندگی از این شرکت در سفر هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی برادران؛ معاون صنایع عمومی وزارت صمت در کشور مغولستان حضور یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها