• ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
  • کد خبر: 82455
چین

بازارهای آسیا و اقیانوسیه با کاهش کنترل‌های کووید چین روند کاهشی طی کردند.

به گزارش کالاخبر به نقل از مارکتینگ، بازارهای سهام عمده آسیا-اقیانوسیه با کاهش سیاست‌های چین برای مقابله با کووید-۱۹ عمدتا کاهش یافتند. پیش از این، کمیسیون ملی بهداشت گفته بود که مسافران بین منطقه‌ای دیگر نیازی به ارائه نتیجه آزمایش منفی ندارند.

اداره کل گمرک چین نیز امروز اعلام کرد که مازاد تجاری در ماه نوامبر کاهش یافته است و به گفته این دفتر، این رقم به ۶۹.۸ میلیارد دلار رسیده و پایین‌ترین سطح خود از آوریل را ثبت کرده است.

شاخص نیکی۲۲۵ ژاپن ۰.۷۲درصد و شاخص استرالیا ۰.۸۵درصد در پایان معاملات خود کاهش یافت. کوسپی کره جنوبی در ساعت ۷:۱۲ صبح به وقت اروپا ۰.۵۰ درصد نزول کرد.

در سرزمین اصلی چین، شنژن کامپوزیت در ساعت ۶:۵۹ صبح به وقت اروپا ۰.۰۷ درصد افزایش یافت، در حالی که کامپوزیت شانگهای در ساعت ۷:۱۴ صبح به وقت اروپا ۰.۶۸ درصد کاهش یافت. در همین زمان، هانگ سنگ هنگ کنگ ۱.۱۶ درصد افول کرد.

دلار در ساعت ۷:۱۵ صبح به وقت اروپا نسبت به ین ژاپن ۰.۴۵ درصد افزایش یافت و به ۱۳۷.۵۹۰۵۰ ین معامله شد.

بازار سهام اروپا متفاوت شد

شاخص‌های عمده سهام در اروپا نیز تحت تاثیر پیش‌بینی سرمایه‌گذاران از گزارش تولید ناخالص داخلی (GDP) منطقه یورو، پیش از آغاز به کار بازار متفاوت معامله شدند.

معامله‌گران همچنین محصولات صنعتی آلمان را در کنار قیمت مسکن در بریتانیا که قبل از باز شدن بازار عرضه می‌شود، زیر نظر خواهند گرفت.در همین حال، بحث‌های مربوط به نرخ بهره ادامه یافت زیرا معامله‌گران به دنبال نکاتی در مورد حرکت بعدی سیاست پولی بانک مرکزی اروپا بودند.

دکس در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه صبح به وقت اروپا ۰.۱۰ درصد کاهش یافت. کک۴۰ در همان زمان ۰.۳۲درصد و شاخص FTSE ۱۰۰ نیز به میزان ۰.۶۱ درصد افزایش یافت.

یورو در ساعت۶ و ۵۹ دقیقه صبح به وقت اروپا در برابر دلار ثابت بود و به قیمت ۱.۰۴۶۷۱ فروخته شد.

پوند ۰.۰۷ درصد در برابر دلار کاهش یافت و همزمان به قیمت ۱.۲۱۲۹۹ فروخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها