• ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر: 80004
چین

بازارهای سهام اروپا و آسیا در معاملات روز چهارشنبه کاهش یافتند.

به گزارش کالاخبر به نقل از مارکتینگ، در بحبوحه بحران انرژی در اروپا و ترس از رکود، ارزش بازارهای سهام اروپا روز چهارشنبه کاهش یافتند.

خطوط لوله نورد استریم که گاز اروپا را از روسیه از طریق دریای بالتیک تامین می‌کند، روز سه‌شنبه آسیب دیدند.شاخص استاکس اروپا ۶۰۰ که حدود ۹۰ درصد از ارزش بازار اروپا در ۱۷ کشور را شامل می‌شود، با ۰.۳۴ درصد کاهش به ۳۸۶.۹ واحد رسید.

شاخص FTSE ۱۰۰ انگلیس با ۰.۶۸ درصد کاهش به ۶۹۳۷ واحد رسید و دکس ۳۰ آلمان با ۰.۹۹ درصد کاهش در ۱۲۰۱۹ قرار گرفت.

شاخص کک ۴۰ فرانسه با ۱.۰۴ درصد کاهش به ۵۶۹۳ در حالی که شاخص IBEX ۳۵ اسپانیا با ۰.۷۳ درصد کاهش به ۷۳۹۱ واحد رسید.شاخص فوتسی ام ای بی ایتالیا در روز چهارشنبه با ۰.۸۳ درصد کاهش به ۲۰۷۸۸ رسید.

پس از جلسه معاملاتی دیروز در ایالات متحده، زمانی که اس اند پی ۵۰۰ در سال ۲۰۲۲ و در بحبوحه وضعیت اقتصادی جهانی و ترس از رکود، تقریبا به پایین‌ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ رسید، سهام در آسیا-اقیانوسیه در روز چهارشنبه به روند کاهشی ادامه داد.

در چین، کامپوزیت شانگهای ۱.۰۳ درصد کاهش یافت و دو دقیقه بعد، شنژن کامپوزیت ۱.۷۸ درصد کاهش یافت.

دلار در ساعت ۷:۱۰ صبح به وقت اروپای مرکزی با ۰.۱۱ درصد کاهش در برابر ین به ۱۴۴.۶۶۱۰ ین رسید، زیرا اس اند پی ۲۰۰ استرالیا یک دقیقه قبل از آن ۰.۷۷ درصد کاهش یافت.

در ساعت ۷:۰۶ صبح به وقت اروپای مرکزی، هانگ سنگ هنگ کنگ ۲.۳۷ درصد کاهش یافت و کوسپی کامپوزیت کره جنوبی ۲.۹۵ درصد کاهش یافت.

شاخص نیکی ۲۲۵ ژاپن در همان زمان ۲.۱۸ درصد کاهش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها