هایما و شاهین

تالار خودرو بورس کالا چهارشنبه ۳۰ آذر میزبان عرضه ۴ هزار دستگاه خودرو است؛ به طوریکه ۲ هزار دستگاه شاهین شرکت سایپا و۲ هزار دستگاه هایما S۷ ایران خودرو در این روز در بورس عرضه خواهد شد.

به گزارش کالاخبر، ۲ هزار دستگاه هایما S۷ سفید گروه صنعتی ایران خودرو با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان روی تابلو معاملات خواهدرفت.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودرو ۵۰ درصد بوده و تاریخ تحویل ۲۷ اسفند اعلام شده است.

در مشخصات عرضه هایما S۷ آمده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده درتاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریدار باید سن ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که پیش تر در عرضه های قبلی موفقبه خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعهبه سایت esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقاتقانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریزوجه هزینه های جانبی اقدام کنند. این هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبتزمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییرخواهد کرد. امکان انتخاب رنگ مشکی آبنوس در زمان تکمیل وجه نیزوجود دارد.

بورس کالا همچنین طبق اعلام قبلی چهارشنبه ۳۰ آذر میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه خودرو شاهین نیز خواهد بود. قیمت پایه اینخودروها ۳۰۴ میلیون تومان و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است. این خودروها ۲۵ اسفند به مشتریانتحویل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها