کشتی آرای

محمد کشتی‌آرای با بیان اینکه بورس کالا به سبب شفافیت و ایجاد فرآیند رقابت، می‌تواند بهترین محل برای عرضه کالاهای سرمایه‌ای همچون طلا و سکه باشد، گفت: براساس مولفه‌های اقتصادی، عرضه گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا می‌تواند بازوی کمکی در راستای کنترل هیجانات سرمایه‌گذاران در بازار سنتی باشد و افزون بر متعادل سازی حجم معاملات در بازار فیزیکی طلا، سبب شفافیت نرخ‌های اعلامی شود.

به گزارش کالاخبر به نقل از سنا، محمد کشتی آرا، رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با مزایای عرضه گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا، اظهار کرد: بورس کالا به سبب شفافیت و ایجاد فرآیند رقابت، می‌تواند بهترین محل برای عرضه کالاهای سرمایه‌ای همچون طلا و سکه باشد.

او افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی و نوسانات در بازار ارز و سکه و طلا، سرمایه‌گذاران به دنبال مسیری هستند تا سرمایه‌های سرگردان خود را با کمترین زیان و بیشترین بازدهی در آنجا سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: باتوجه به نظارت‌های سازمان بورس و نتایج حاصل نسبت به معاملاتی که تاکنون در بورس کالا صورت گرفته، به سرمایه‌گذاران حوزه بازار ارز و طلا توصیه می‌شود به منظور مصون ماندن از زیان، در گواهی سپرده شمش طلا سرمایه‌گذاری کنند .

کشتی‌آرای گفت: براساس مولفه‌های اقتصادی، عرضه گواهی سپرده شمش طلا می‌تواند بازوی کمکی در راستای کنترل هیجانات سرمایه‌گذاران در بازار سنتی باشد.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر در پایان بیان کرد: در حال حاضر، عرضه گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا، افزون بر متعادل سازی حجم معاملات در بازار فیزیکی طلا، سبب شفافیت نرخ‌های اعلامی و کاهش حباب ایجاد شده در این بازار نیز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها