• ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
  • کد خبر: 85804
سیمان

عرضه های سیمانی ها از امروز (یکشنبه ۱۸ تیر) آغاز و دوشنبه (۱۹ تیر) تداوم می یابد. در عرضه های امروز، ۶۷ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۹۲ تن انواع سیمان را روی تابلو می برد. شرکت های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۱۶ تیر امسال ۱۸.۷ میلیون تن سیمان به ارزش ۱۵.۸ همت در بازار فیزیکی و ۱۱۵ هزار تن به ارزش ۱۰۸.۱ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

به گزارش کالاخبر ، تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه ۱۸ خرداد میزبان عرضه یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۹۲ تن انواع سیمان از سوی ۶۷ شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، ۹۰۸ هزار و ۵۲۲ تن سیمان از نوع تیپ ۲، ۱۱۴ هزار و ۶۵۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۷۰ هزار و ۲۲۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۷ هزار و ۳۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

فروش ۱۷.۵ میلیون تن سیمان تا هفته دوم تیر

از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۱۶ تیر ۱۹ میلیون و ۹۵۳ هزار تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای ۲۴.۹ میلیون تنی مواجه و بیش از ۱۸ میلیون و ۷۳۶ هزار تن آن دادوستد شد و ارزش ۱۵ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان را ثبت کرد.

عرضه امروز سیمانی ها در بورس کالا

۱۰۹ میلیون گواهی تا ۱۶ تیر

از ابتدای امسال تا هفته دوم تیر (منتهی به ۱۶ تیر)، ۱۱۵ میلیون و ۱۷۲ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۱۵ هزار و ۱۷۲ تن سیمان به ارزش ۱۰۸.۱ میلیارد تومان معامله شد.

عرضه امروز سیمانی ها در بورس کالا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها