• ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر: 86407
طلا

طلا بعد از سومین افت هفتگی متوالی خود متوقف شد زیرا داده‌های اقتصادی اخیر ایالات‌متحده شرط‌هایی را برای افزایش نرخ بهره برای مدت طولانی تر افزایش داد.

به گزارش کالاخبر ، بهای هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازار به ۱۸۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز به ۱۸۹۰ دلار و ۵۰ سنت رسید. دلار نیز ۰.۲ درصد کاهش یافت و طلا را برای دارندگان سایر ارزها ارزان‌تر کرد.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures در شیکاگو گفت: طلا در رقابت با مواردی که بازدهی ۴ تا ۵ درصدی مانند اوراق قرضه دارند، مشکل دارد، در حالی که طلا در مقایسه با آن هیچ بازدهی ندارد و در محیط فعلی به نظر نمی‌رسد یک طبقه دارایی ایده آل باشد.

معامله‌گران طبق ابزار Fedwatch CME انتظار دارند که فدرال رزرو تا سال ۲۰۲۴ نرخ بهره را در محدوده ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد نگه دارد در حالی که منتظر نشست جکسون هول در هفته آینده هستند.

طبق رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۲.۷ دلار رسید و پلاتین با ۲.۱ درصد افزایش به ۹۰۸ دلار و ۳۸ سنت در هر اونس رسید، در حالی که پالادیوم ۲.۸ درصد جهش کرد و به ۱۲۵۱ دلار و ۶۱ سنت رسید، اگرچه هر دو برای کاهش هفتگی تعیین شده بودند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها