تالار جدید

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته ای که گذشت ۳۹۳ شرکتی که کالا و محصول‌ خود را در تالارهای مختلف و بازار فرعی عرضه کرد، ۲ میلیون و ۶۴۹ هزار تن محصول به ارزش ۲۱ هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان عرضه داشتند. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۹ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۱۷ شهریور را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله ۵ هزار و ۴۰۰ تن مس کاتد، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و آروماتیک سنگین به ارزش یک هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان، دوم شد.

آلومینای ایران (#آلومینا) با فروش ۶۲ هزار و ۲۰۰ تن اکسید آلومینیوم، هیدروکسید آلومینیوم و شمش آلومینیوم به ارزش یک هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان، سوم شد.

سنگ آهن گهر زمین (#کگهر) با ثبت معامله ۲۴۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش ۹۹۶ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با ثبت معامله ۱۵۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش ۹۰۷ میلیارد تومان پنجم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) ۱۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن را به ارزش ۷۰۷ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با فروش ۵۰ هزار تن وکیوم باتوم به ارزش ۷۰۲ میلیارد تومان هفتم شد.

فولاد خوزستان (#فخوز) با ثبت معامله ۳۳ هزار و ۶۲۰ تن شمش بلوم، تختال، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش ۶۷۳ میلیارد تومان، هشتم شد.

فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با فروش ۳۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش ۶۲۶ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

پالایش نفت تهران تندگویان نیز با ثبت معامله ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان دهم شد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها