بورس کالا

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۸ دی ۳۹۳ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۶.۲ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۸ دی را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله ۵ هزار و ۹۱۸ تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرن بها به ارزش یک هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش ۸۸ هزار و ۱۲۰ تن شمش بلوم، تختال و آرگون به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با فروش ۴۹ هزار و ۲۵۰ تن ورق گرم خودرو، ورق رنگی، ورق گالوانیزه و آرگون به ارزش یک هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان، سوم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با ثبت معامله ۸۰ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش یک هزار و ۹۳ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

سنگ هن گهرزمین (#کگهر) با فروش ۲۴۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و ۶۸ میلیارد تومان پنجم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با ثبت معامله ۱۷۲ هزار و ۲۷۵ تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار ۱۷ میلیارد تومان، ششم شد.

ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با فروش ۴۳ هزار و ۴۶۸ تن شمش بلوم؛ تیرآهن، میلگرد و ناودانی به ارزش ۹۳۶ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) نیز با ثبت معامله ۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش ۸۱۷ میلیارد تومان هشتم شد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) ۵۱ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سبک و گوگرد گرانوله به ارزش ۷۰۹ میلیارد تومان فروخت نهم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش ۱۱۷ هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش ۵۴۸ میلیارد تومان دهم شد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها