image-20231205160510-1.png

مدیر عامل بانک سپه گفت: ابزارهای طراحی شده بر پایه طلا در بورس کالای ایران به دلیل پایین بودن ریسک معاملات، می تواند کمک قابل توجهی به متعادل سازی قیمت ها در بازار کند.

به گزارش کالاخبر، مراسم افتتاح و بهره برداری از خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران امروز با حضور آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و سیدجواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران در محل خزانه این بانک برگزار شد.

ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه در این مراسم با تقدیر و تشکر از اقدامات موثر و طرح های علمی این شرکت در حوزه بازار سرمایه، گفت: ابزارهای طراحی شده بر پایه طلا در بورس کالای ایران به دلیل پایین بودن ریسک معاملات، می تواند کمک قابل توجهی به متعادل سازی قیمت ها در بازار کند.

مدیرعامل بانک سپه، عملیات اجرایی معاملات گواهی سپرده طلا را دستاورد بزرگی برای اقتصاد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: معاملات و سرمایه گذاری در بازار طلا به دلیل اطمینان از حفظ ارزش پول و قدرت خرید همواره مورد توجه مردم و سرمایه گذاران بوده است؛ لذا این دستاورد می تواند از جنبه روانی نیز در کنترل تورم و ثبات اقتصادی کشور کمک شایانی کند.

ابراهیمی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعاملات و گسترش همکاری ها میان بانک سپه و بورس کالای ایران، گام های بزرگ و موثری در مسیر رشد و شکوفایی اقتصاد کشور برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها