بورس کالا

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۱۱ اسفند ۳۹۲ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۹۶ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۴.۲ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۴ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۱۱ اسفند را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله ۱۶۹ هزار و ۸۶۰ تن تختال، ورق سرد، ورق رنگی، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه و آرگون به ارزش ۴ هزار و ۵۲۳ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش ۸ هزار و ۳۵۰ تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش ۲ هزار و ۱۹۸ میلیارد تومان، دوم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش ۲۳۰ هزار تن کنسانتره و گنندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان، سوم شد.

فولاد خوزستان (#فخوز) با ثبت معامله ۶۳ هزار و ۲۶۰ تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش یک هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با فروش ۳۹ هزار و ۹۰۵ تن تیرآهن، میلگرد، شمش بلوم و آرگون به ارزش یک هزار و ۱۲ میلیارد تومان پنجم شد.

مجتمع فولاد خراسان (#فخاس) با ثبت معامله ۴۰ هزار تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش ۸۷۳ میلیارد تومان، ششم شد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش ۷۱ هزار و ۸۵۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش ۸۵۱ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب نیز با ثبت معامله ۶ هزار تن شمش و بیلت آلومینیوم به ارزش ۷۹۲ میلیارد تومان هشتم شد.

جهان فولاد سیرجان (#فجهان) ۲۸ هزار و ۵۰۰ تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش ۶۶۸ میلیارد تومان فروخت نهم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش ۱۳۳ هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش ۶۶۴ میلیارد تومان دهم شد.

بیشتر بخوانید:

| نگاهی به برترین های بازار فیزیکی بورس کالا در هفته منتهی به ۴ اسفند

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها