زعفران

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار قراردادهای مشتقه بورس کالای ایران معامله گران تعداد ۳۲۹ هزار و ۶۰۰ قرارداد آتی زعفران را به ارزشی بیش از ۴۵۵۵ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال را منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر»، در جریان معاملات این هفته تالار نقره ای در سررسید بهمن ماه ۱۳۹۷ تعداد ۱۷۷ هزار و ۷۱ قرارداد آتی به ارزشی بیش از ۲۳۷۲ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال منعقد شد. در این سررسید معاملاتی هر گرم زعفران نگین در بالاترین سطح به رقم ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال در قالب قرارداد آتی مورد معامله قرار گرفت. قیمت ها در این سررسید معاملاتی در پایین ترین سطح به رقم ۱۲۸ هزار و ۲۰۰ ریال کاهش یافت و تعداد موقعیت های باز در این سررسید معاملاتی در پایان هفته به رقم ۲۸ هزار و ۱۹۴ موقعیت کاهش یافت.

 معامله گران همچنین ۲۳۷ قرارداد آتی زعفران رشته ای را نیز برای تحویل در پایان بهمن ماه منعقد کردند که انعقاد این تعداد قرارداد آتی زعفران رشته ای ارزش ۲ میلیارد و ۵۶ میلیون ریالی را رقم زد.

قیمت هر گرم زعفران رشته ای برای تحویل در این سررسید معاملاتی بین قیمت های ۸۸ هزار ریال و ۸۲ هزار و ۷۰۰ ریال نوسان کرد و تعداد موقعیت های باز آن به ۳۲۹ موقعیت رسید.

در جریان معاملات هفته قبل تعداد ۱۵۲ هزار و ۱۷۴ قرارداد زعفران نگین برای تحویل اسفندماه نیز منعقد شد که ارزش ریالی ۲۱۷۹ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریالی برای آن به ثبت رسید. در این سررسید نیز قیمت هر گرم زعفران نگین در قالب قراردادهای آتی در محدوده ۱۴۸ هزار و ۶۰۰ ریالی در بالاترین سطح و ۱۳۶ هزار و ۵۰۰ ریالی در پایین ترین سطح به ثبت رسید. در این سررسید تعداد موقعیت های باز ۳۱ هزار و ۹۹۸ موقعیت ثبت شد.

معامله گران همچنین ۱۱۸ قرارداد آتی زعفران رشته ای را با ارزش یک میلیارد و ۶۱ میلیون ریال را منعقد کردند که طی این معاملات قیمت هر گرم از این محصول در بالاترین سطح به قیمت ۹۱ هزار و ۸۰۰ ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به رقم ۸۶ هزار ریال رسید. در این سررسید معاملاتی نیز تعداد موقعیت های باز به ۸۰ موقعیت تغییر یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها