زرندی

معاون طرح وبرنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: یکی از برنامه های جدی وزارتخانه ، تامین مالی از بازار سرمایه برای بخش صنعت و معدن است.

به گزارش «کالاخبر»به نقل از شاتا، سعید زرندی گفت: جلسات متعددی با مدیران بورس برگزار کرده ایم و مصمم هستیم تا بتوانیم شرکتهای بیشتری وارد بازار بورس کنیم.

وی افزود: با توجه به محدودیت ها در منابع مالی در سال ۹۸ و آسیب افزایش قیمت در سال ۹۷ برای واحدهای تولیدی، طبیعی است که نیاز به وحدت رویه با هدف اشتغالزایی برای حل مشکلات تولیدی داریم.

زرندی با تاکید بر اینکه حفظ و تثبیت اشتغال مطابق اهداف پیش بینی شده در بودجه ۹۸ در برنامه های اصلی است و تلاش می کنیم با سیاست های حمایتی تولید را رونق و اشتغال را افزایش دهیم، تصریح کرد: در سال ۹۷ با نگاه و رویکرد نوآورانه در تبصره ۱۸، تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد، بازسازی صنایع موجود و سرمایه در گردش در اهداف حمایتی دولت قرار گرفته بود.

معاون طرح و برنامه‌ وزارت صنعت،معدن و تجارت افزود: یکی از مواردی که در بودجه سال ۹۸ دیده شده است ، افزایش سرمایه صندوق های ضمانت سرمایه گذاری برای حمایت بیشتر از تولید است.

زرندی تاکید کرد: سال ۹۸ را با نگاهی نو به تولید و اشتغال دنبال می کنیم و چیزی که برای ما مهم است اینکه از صنعتی حمایت کنیم که بازار داشته باشد.

وی توضیح داد: در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال صنعتی درنظر گرفته شده و هزار میلیارد هم سود تسهیلات مصوب شده است.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: عارضه یابی و بخش مشاوره برای صنعت از دیگر موضوعاتی است که در غالب تبصره ۱۸ برای تولید دیده شده است.

زرندی افزود: یارانه تسهیلات برای شروع به کار و حرکت اولیه بخش خصوصی است و در مراحل بعدی باید سرمایه بخش خصوصی کارساز باشد.

وی گفت: چنانچه دولت بتواند به دو صورت حمایت نقدی و قانونی به کمک بخش خصوصی بیاید، می تواند نگاه ها را به بخش خصوصی معطوف کند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت ،معدن و تجارت تصریح کرد: در ایام سخت بهتر می توان همکاری کرد و کارهای بزرگتری انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها