IMG_0780.JPG

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دادوستد بیش از ۷ هزار تن شکر سفید بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در تالار محصولات کشاورزی ۷ هزار و ۷۵ تن شکر سفید کارخانجات امیرکبیر، دعبل، فارابی و دهخدا به ارزش بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال از سوی مشتریان خریداری شد. از دیگر معاملات این تالار می توان به معامله ۲ هزار تن روغن اشاره کرد.

در تالار صادراتی بورس کالای ایران، ۱۰ هزار و ۵۳۰ تن انواع قیر برای صادرات به بازارهای جهانی به فروش رفت.

بر اساس این گزارش، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در بخش داخلی ۲ هزار و ۸۱ تن انواع قیر مورد معامله قرار گرفت. ۳ هزار تن لوب کات سنگین پالایش نفت بندرعباس ، ۱۰۰ بنزن شرکت ذوب آهن اصفهان و ۴۰ تن اسید نیتریک پتروشیمی شیراز از دیگر معاملات این تالار به شمار می رود. علاوه بر کالاهای مذکور، افزون بر ۲۹ هزار تن انواع مواد پلیمری شامل انواع PVC ، SBR ، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی استایرن در این تالار مورد معامله قرار گرفت. همچنین ۵۰۰ تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد نیز از سوی مشتریان خریداری شد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی روز سه شنبه شاهد معامله یکهزار و ۱۶۲ تن انواع تیرآهن بال پهن سایز ۱۴ ، سبد تیرآهن سایز ۱۲ و ۱۶ و میلگرد سایز ۱۸ شرکت ذوب آهن اصفهان بود. ضمن آنکه ۲۵ کیلوگرم شمش طلای شرکت طلای موته و شرکت استحصال مواد معدنی تخت سلیمان نیز از دیگر معاملات این تالار به شمار می رود.

کارگزاران بورس کالای ایران در روز سه شنبه در مجموع توانستند بالغ بر ۵۶ هزار تن انواع کالا را به ارزش بیش از ۱۳۷۹ میلیارد ریال در بورس کالای ایران به فروش برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها