آتی

در جریان معاملات امروز بازار آتی بورس کالای ایران معامله گران نزدیک به ۸۰هزار قرارداد آتی زعفران، پسته و زیره سبز را به ارزشی نزدیک به یک هزار میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در جریان معاملات امروز بیش از ۳۳۰۰ قرارداد آتی پسته (معادل ۳۳۰ تن محصول) تحویل آذر ۹۸ در حالی منعقد شد که ارزش انعقاد این تعداد قرارداد به ۳۵۱ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال رسید.

حجم قرارداد آتی زعفران نگین تحویل آبان ماه ۹۸ نیز به ۲۶ هزار و ۷۵۰ قرارداد و ارزش معاملات آن به بیش از ۱۸۷ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال رسید. معامله گران تعداد ۴۵ هزار و ۴۲۱ قرارداد آتی زعفران نگین تحویل دی ۹۸ را نیز منعقد کردند و ارزش ۴۲۳ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریالی را برای این سررسید به ثبت رساندند.

امروز همچنین در سررسید آبان ۹۸ قرارداد آتی زعفران رشته ای نیز نزدیک به ۱۰۰۰ قرارداد به ارزش ۶ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال منعقد گردید. حجم معاملات قرارداد آتی زعفران رشته ای با دوره تحویل دی ماه ۹۸ به بیش از ۲۵۹۰ قرارداد با ارزش ۱۹ میلیارد ریالی رسید.

در ادامه نیز طی روز جاری تعداد ۴۵۸ قرارداد آتی زیره سبز تحویل آبان ۹۸ به ارزش ۱۵ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال منعقد شد.

معامله گران همچنین تعداد ۴۵۹ قرارداد آتی زیره سبز برای تحویل در سررسید آذر ۹۸ منعقد شد و ارزش ۱۵ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال برای آن به ثبت رسید.

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها