آتی

در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالای ایران، قرارداد آتی زعفران نگین با دو سررسید دی و اسفند ماه ۱۳۹۸ بیشترین حجم و ارزش معاملات هفتگی را از آن خود کرد و صدرنشین بازار آتی شد.

به گزارش «کالاخبر»، طی معاملات هفته گذشته بازار آتی ۳۷۵ هزار و ۲۲۲ قرارداد آتی زعفران نگین در حالی در دو سررسید دی و اسفند ماه امسال منعقد شد که معامله گران ارزش ۳۹۶۱ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریالی را برای این دو سررسید معاملاتی به ثبت رساندند. به این ترتیب، دارایی پایه زعفران نگین با ثبت این حجم و ارزش، در صدر معاملات هفتگی بازار آتی قرار گرفت.

در این هفته همچنین تعداد ۳۶۸۸ قرارداد آتی زعفران رشته ای منعقد شد و ارزش ۲۷ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریالی برای دو سررسید دی و اسنفد ماه ۹۸ به ثبت رسید.

تعداد ۱۳ هزار و ۱۱۶ قرارداد آتی پسته نیز برای تحویل در دو سررسید آذر و بهمن ماه ۹۸منعقد شد و ارزش ۱۴۷۵ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریالی را در پی داشت.

حجم معاملات قراردادهای آتی زیره سبز برای تحویل در دو سررسید آذر و بهمن ماه امسال نیز به ۱۴۱۸ قرارداد و ارزش آن به ۵۴ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال رسید.

در پایان این گزارش می افزاید، طی معاملات هفته قبل در بازار آتی معامله گران تعداد ۳۹۳ هزار و ۴۴۴ قرارداد آتی را در هشت سررسید معاملاتی و به ارزشی بیش از ۵۵۱۸ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال منعقد کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها