آلومینیوم

تولید جهانی آلومینیوم طی نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی به ۵ میلیون و ۱۹۰هزار تن و تولید آلومینا به ۱۰ میلیون و ۹۲۰هزارتن رسید. این گزارش حکایت از افت تولید دارد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، تولید جهانی آلومینیوم از ۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تن در نوامبر ۲۰۱۸ میلادی به ۵ میلیون و ۱۹۰هزار تن در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی کاهش یافت. این رقم نسبت به تولید اکتبر ۲۰۱۹(۵ میلیون و ۳۵۰هزارتن) نیز افت نشان می دهد.

چین بزرگترین تولید کننده آلومینیوم جهان است که طی مدت یاد شده ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تن آلومینیوم تولید کرده است. این رقم نسبت به تولید اکتبر ۲۰۱۹ میلادی (۲ میلیون و ۹۸۰هزارتن) و نیز تولید نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی(۳ میلیون و ۴۰هزارتن) کاهش یافته است.

میزان تولید این محصول در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی به ۴۸۱هزار تن رسید. اگرچه این میزان تولید نسبت به اکتبر ۲۰۱۹ میلادی (تولید ۴۹۴ هزار تن آلومینیوم) کاهش نشان می دهد اما حاکی از رشد تولید نسبت به نوامبر ۲۰۱۸ میلادی(تولید ۴۳۲ هزار تن آلومینیوم) است.

همچنین طی مدت یاد شده، میزان تولید آلومینیوم اروپای مرکزی و شرقی ۳۴۵ هزار تن و اروپای غربی ۲۸۲ هزار تن گزارش شده است. میزان تولید آلومینیوم در این مناطق طی مدت مشابه سال پیش از آن به ترتیب ۳۳۲ هزار تن و۳۱۰ هزار تن به ثبت رسید. این رقم حاکی از افزایش تولید در اروپای مرکزی و شرقی و کاهش تولید در اروپای غربی است.

تولید جهانی آلومینا نیز از ۱۰ میلیون و ۹۷۸ هزار تن در نوامبر ۲۰۱۸ میلادی به۱۰میلیون و ۹۲۰هزار تن در نوامبر۲۰۱۹ کاهش یافت. علاوه بر این، چین به عنوان بزرگترین تولیدکننده آلومینای جهان ۵ میلیون و ۷۸۰هزار تن از این میزان تولید را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها