گواهی سپرده

در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالای ایران معامله گران بیش از یک میلیون و ۳۵۳ هزار گواهی سپرده کالایی را بر پایه دارایی های پسته فندقی، زعفران نگین و پوشال معمولی، زیره سبز و سکه طلا معامله کردند که دادوستد این تعداد ورقه بهادار ارزشی بیش از ۱۲۹۴ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریالی را در پی داشت.

به گزارش «کالاخبر»؛  طی هفته گذشته گواهی سپرده زعفران نگین با معامله بیش از یک میلیون و ۲۰ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا در نماد ۵ انبار بورسی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد و ارزش معاملات آن به حدود ۹۱ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال رشد کرد.

معامله نزدیک به ۵۱ هزار و ۲۰۰ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز ارزشی بیش از سه میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال را رقم زد.

طی هفته قبل حدود ۲۳۷ هزار گواهی سپرده سکه نیز در حالی بین معامله گران دادوستد شد که ارزش این معاملات به بیش از ۱۱۶۰ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال رسید تا این دارایی پایه از نظر ارزش معاملات در صدر بازار گواهی سپرده کالایی قرار گیرد.

در جریان این معاملات در نماد سه انبار طلای سبز زرند، سبز دانه کویر و زرین زعفران مشرق زمین نیز ۴۰ هزار و ۵۸۰ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ خرید و فروش شد که ارزش معامله این تعداد ورقه بهادار به ۳۸ میلیارد ریال بالغ گردید.

در پایان این گزارش می افزاید، طی هفته گذشته تعداد ۳۳۹۲ گواهی سپرده زیره سبز به ارزشی حدود یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال نیز در این بازار دادوستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها