آتی معامله گر آنلاین

در جریان معاملات دومین هفته کاری اسفند ماه در بازار مشتقه بورس کالای ایران تعداد ۵۹۹ هزار و ۹۰۳ قرارداد آتی در حالی به ارزشی بیش از ۶۰۰۰ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال منعقد شد که حجم و ارزش قراردادهای منعقده نسبت به هفته پیش از آن با افزایش ۴۷ و ۲۸ درصدی رو به رو شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی معاملات دومین هفته کاری اسفند ماه معامله گران تعداد ۵۸۰ هزار  ۲۶۱ قرارداد آتی زعفران نگین برای سه سررسید اسفند ماه ۱۳۹۸ و اردیبهشت و تیر ۹۹ منعقد شد. در نتیجه انعقاد این تعداد قرارداد ارزش معاملات در نمادهای مذکور بیش از ۵۳۲۸ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال رشد کرد.

ارزش انعقاد ۱۳ هزار و ۱۱۳ قرارداد آتی زعفران پوشال در سه سررسید مشابه قراردادهای زعفران نگین، به بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال رسید.

در جریان این معاملات تعداد ۶۴۷۷ قرارداد آتی پسته نیز در حالی منعقد شد که ارزش ۵۷۰ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریالی را برای تحویل در دو سررسید فروردین و خرداد ۹۹ در پی داشت.

همچنین، معامله گران تعداد ۵۲ قرارداد آتی زیره سبز را نیز در دو سررسید فروردین و خرداد ماه سال آینده منعقد کردند و ارزش نزدیک به ۱.۶ میلیارد ریالی به ثبت رساندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها