سابک

شرکت پتروشیمی سابک عربستان تولید خود را متناسب با افزایش تقاضای بخش‌های تولید وسایل تولید تجهیزات محافظتی و پزشکی برای مقابله با کرونا تنظیم می‌کند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، جاناردانان رامانوجولو، معاون و رئیس منطقه‌ای جنوب آسیا، استرالیا و نیوزیلند سابک اعلام کرد: شرکت پتروشیمی سابک تولید خود را متناسب با افزایش تقاضا از بخش‌هایی از قبیل سلامت و صنایع بسته‌بندی در شرایط شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ (کرونا) تعدیل می‌کند.

وی افزود: ویروس کرونا شرایط ویژه‌ای است که هم اکنون شاهد گسترش آن در سراسر جهان هستیم و به طور مستمر در حال ارزیابی تاثیر آن بر کسب و کار خود در سابک هستیم و در سراسر منطقه آسیا-اقیانوسیه، سابک مواد اولیه‌ مورد نیاز برای تولید ۹ میلیون شیلد، ۵۰ هزار متر مربع مواد ضدعفونی کننده سطوح، ۳۶۰ هزار عینک ایمنی، ۵ میلیون کیت تست کووید-۱۹، همچنین ۲۰۰ هزار دستگاه تنفسی و ۵ میلیون ماسک پزشکی را تامین کرده‌ است.

آی‌سی‌آی‌اس گزارش داد، محصولات سابک برای مراقب در مقابل شیوع ویروس کرونا شامل مواد اولیه‌ای با عنوان لکسان (LEXAN) و پلی کربنات سایکولوی (CYCOLOY) برای تولید دستگاه‌های تنفسی و ماسک‌های تنفسی و پلی‌پروپیلن که برای تولید گان‌های پزشکی یکبار مصرف، ماسک، شیلد و روتختی‌های بیمارستانی استفاده می‌شود، است.

براساس تازه‌ترین آمارهای سازمان بهداشت جهانی (WHO)، کرونا که از اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی در چین آغاز شد، هم‌اکنون بیش از ۱۵ میلیون مورد ابتلا و بیش از ۶۰۰ هزار قربانی در سراسر جهان داشته است.

معاون و رئیس منطقه‌ای جنوب آسیا، استرالیا و نیوزلند اعلام کرد: ما انتظار داریم که تاثیر ویروس همه‌گیر کووید-۱۹ در کوتاه مدت و میان مدت بر بازارهای منطقه تأثیر بگذارد اما ما به مقاومت و استحکام عملیات و زنجیره تأمین خود اطمینان داریم.

رامانوجولو تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولید سابک با رعایت کامل دستورعمل‌های بهداشتی و ایمنی مجاز به تولید و فعالیت با کل ظرفیت خود هستند.

وی گفت: با توجه به این شرایط، ما توانستیم با بهره‌گیری از منابع جهانی موجود، شبکه راهبردی تأسیسات تولیدی و توزیع، گروه‌ها و شریکان بتوانیم تغییر و تحولات بی‌سابقه در تقاضا را برطرف کنیم تا در اولویت بندی سفارشات برای مواد فوری مورد نیاز پزشکی برای رفع تقاضای بیشتر موفق عمل کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها