گواهی

در جریان معاملات هفته گذشته بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۸۷۳ گواهی سپرده کالایی به ارزشی بیش از ۲۴۴ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال دادوستد شد.

به گزارش «کالاخبر» ، در جریان معاملات هفته ای که گذشت، معامله گران در سه نماد معاملاتی پسته فندقی ۳۲-۳۰ تعداد ۱۸ هزار و ۵۳۵ گواهی سپرده کالایی را به ارزشی بیش از ۲۷ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال خرید و فروش کردند. این دارایی به ترتیب سهم ۱ و ۱۱ درصدی را در حجم و ارزش کل معاملات هفتگی این بازار به ثبت رساند.

یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۸۹۶ گواهی سپرده زعفران نگین نیز به ارزشی بیش از ۱۲۰ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال در بازار مذکور مورد معامله قرار گرفت تا این دارایی سهم ۸۷ و ۴۹ درصدی از حجم و ارزش معاملات هفتگی بازار گواهی سپرده کالایی را به خود اختصاص دهد.

معامله تعداد ۱۱۰ هزار و ۵۱۳ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز ارزش ۷ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریالی را رقم زد.

معامله گران طی هفته گذشته ۶۵۲۹ گواهی سپرده زیره سبز را نیز خریدند تا ارزش ۲.۹ میلیارد ریالی برای این دارایی به ثبت برسد.

در ۴ نماد معاملاتی گواهی سپرده سکه تحویل یک روزه نیز تعداد ۷۱ هزار و ۴۰۰ گواهی سپرده سکه به ارزش ۸۶ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال خرید و فروش شد که این آمار نیز سهم ۵ و ۳۵ درصدی از حجم و ارزش کل معاملات این ابزار مالی را در اختیار خود گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها