گواهی سپرده کالایی

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران معامله گران تعداد سه میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۵۸ گواهی سپرده کالایی را به ارزش تقریبی ۳۴۲۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال معامله کردند که این ارقام نسبت به هفته پیش از آن به ترتیب ۲۸ و ۴۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته ای که گذشت کشمش سبز قلمی در تنها نماد انبار فعال خود با معامله تعداد ۱۱۷۲ گواهی سپرده کالایی اولین هفته معاملاتی را با ثبت ارزش ۵۰۸ میلیون ریال به پایان رساند.

دادوستد بیش از دو میلیون و ۳۴۲ هزار گواهی سپرده سکه طلا نیز ارزش نزدیک به ۳۲۹۷ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریالی را در پی داشت.

همچنین، ۹۱۳ هزار و ۲۷۲ گواهی سپرده زعفران نگین با ارزش ۸۰ میلیارد و ۳۲۱ میلون ریال طی این هفته خرید و فروش شد تا این دارایی پایه پس از سکه طلا بیشترین حجم و ارزش معاملات هفتگی را در میان سایر دارایی های پایه به خود اختصاص دهد.

دادوستد تعداد ۱۶۴ هزار و ۷۰۹ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز ارزش بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریالی را رقم زد.

معامله گران همچنین با خرید و فروش ۲۰هزار و ۴۹۴ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ ارزش ۳۴ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریالی را طی معاملات هفته قبل به ثبت رساندند.

این گزارش می افزاید؛ در جریان معاملات هفته گذشته بازار ابزارهای مالی بورس کالا ۵۱۱۱ گواهی سپرده زیره سبز نیز با ارزش تقریبی ۲.۵ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها