املاک

پس از موفقیت معاملات یک واحد تجاری در شهر جدید پردیس و یک قطعه زمین بانک اقتصاد نوین در بندرعباس به عنوان نخستین معاملات ملک در بورس کالای ایران، شواهد نشان می دهد به زودی روند عرضه ها بر تابلوی املاک سرعت می گیرد چراکه هفته گذشته ۷ باب واحد تجاری در شهر جدید هشتگرد مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ هفته گذشته جواد فلاح مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران در خبر مسکنی به فعالان بازار سرمایه داد، نخست آنکه درخواست و مذاکرات برای عرضه املاک به شیوه حراج در بازار فرعی بیشتر شده و خبر دوم آنکه برای انتشار اوراق سلف موازی مسکن که از آن به عنوان پیش فروش متری مسکن یاد می شود نیز یک درخواست آمده است. فلاح گفت: در حال حاضر مذاکراتی را با بانک‌ها، ستاد اجرای فرمان امام، مجمع جهانی اهل بیت، وزارت دفاع و وزارت صمت برای فروش اموال مازادشان در بورس کالا داشته ایم و درخواست هایی نیز برای پذیرش املاک به بورس ارسال شده است. همچنین شرکت سرمایه گذاری مسکن در رابطه با انتشار اوراق سلف مسکن به بورس کالا پیشنهاداتی را ارایه داده است این امر نیز در دستورکار قرار گرفته است.

همین خبر کافی بود تا مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه هایی از تصویب پذیرش هفت باب واحد تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خبر دهد.

شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در حالی با پذیرش این تعداد واحد تجاری آمادگی خود را برای عرضه این تعداد املاک در بازار فرعی بورس کالای ایران اعلام کرده که پیش از این نیز شرکت عمران شهر جدید پردیس اقدام به عرضه یک باب واحد تجاری در این بازار کرد که این ملک با موفقیت به فروش رسید. همچنین بانک اقتصاد نوین در شهریور ماه سال جاری اقدام به فروش یک قطعه زمین با کاربری مسکونی تجاری واقع در شهرستان بندرعباس کرد که این زمین نیز به قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

املاک شهر جدید هشتگرد در حالی در بازار فرعی بورس کالا مورد پذیرش قرار گرفته که به نظر می رسد بزودی این املاک با انتشار اطلاعیه های عرضه روی تابلوی املاک قرار می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها