مسکن بورس املاک

مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران در اطلاعیه ای از پذیرش پروژه مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت واقع در قم در زمینی به مساحت ۶۳۸۲.۶۵ مترمربع برای عرضه در بورس کالا خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ پس از عرضه های موفق یک واحد تجاری در شهر جدید پردیس، یک قطعه زمین بانک اقتصاد نوین در بندرعباس و یک قطعه زمین وزارت دفاع در دماوند، این بار یک پروژه مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت در قم برای عرضه در بورس کالای ایران پذیرش شده است. 
براساس این اطلاعیه، پروژه مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت در دویست و هفتاد و دومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۳ آذر ماه در بازار فرعی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفته است.
در امیدنامه پذیرش این ملک آمده است که کاربری این ملک تجاری بوده و مساحت عرصه ۶۳۸۲.۶۵ متر مربع و مساحت عیان ۹۴۴۱.۵ متر مربع است. مستحدثات، ابنیه و تاسیسات نیز شامل برق ۴۰۰ آمپر، آب،  ۲۰۷۰متر مربع سوله و۵۹۴۰ متر مربع در سه طبقه اسکلت بتونی است. 
این ملک واقع در قم، فلکه شهر قائم، بلوار خلیج فارس، نبش کوچه اول، مجتمع تجاری جام جم است به صورت یکجا در بورس کالای ایران عرضه خواهد شد که زمان و جزییات عرضه به زودی اعلام می شود.
به گفته کارشناسان، ایجاد شفافیت، بازاریابی از سوی کارگزاران بازار سرمایه، نبود تشریفات مربوط به مراحل زمانبر مزایده و کشف عادلانه قیمت، دلیل استقبال از عرضه املاک در بورس کالای ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها