پتروشیمی

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که ورودی نفت خام به پالایشگاه های این کشور در هفته منتهی به ۲۵ سپتامبر افزایش یافته است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که ورودی نفت خام به پالایشگاه های این کشور در هفته منتهی به ۲۵ سپتامبر افزایش یافته است.

براساس گزارش شینهوا، ورودی نفت خام به این پالایشگاه ها در هفته گذشته به طور متوسط ۱۳.۷ میلیون بشکه در روز بوده است که ۳۰۰ هزار بشکه در روز بیشتر از متوسط هفته قبل است.

بر اساس این گزارش، پالایشگاه های آمریکا هفته گذشته با ۷۵.۸ درصد از ظرفیت قابل استفاده خود کار کردند.

این در حالی است که هفته گذشته تولید بنزین در این کشور کاهش یافت و به میانگین ۸.۹ میلیون بشکه در روز رسید. تولید سوخت تقطیر شده نیز هفته گذشته با کاهش مواجه شد و به میانگین ۴.۴ میلیون بشکه در روز رسید.

کل محصولات نفتی عرضه شده طی دوره چهار هفته گذشته به طور متوسط ۱۷.۹ میلیون بشکه در روز بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۴ درصد کاهش داشته است.

طی چهار هفته گذشته ، بنزین عرضه شده به طور متوسط ​​۸.۵ میلیون بشکه در روز بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۹ درصد کاهش داشت.

عرضه محصولات سوخت تقطیر شده نیز طی چهار هفته گذشته به طور متوسط ​​۳.۵ میلیون بشکه در روز بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۹ درصد کاهش داشت. عرضه سوخت جت هم در مقایسه با مدت چهار هفته مشابه سال گذشته ۴۶.۱ درصد کاهش نشان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها