ساسول

شرکت پتروشیمی ساسول آفریقای جنوبی فعالیت های مجتمع پتروشیمی خود در ایالت لوئیزیانا آمریکا را پس از وقوع طوفان‌های پیاپی ازسر گرفت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت پتروشیمی ساسول آفریقای جنوبی اعلام کرد: فعالیت هفت واحد مجتمع پتروشیمی خود را در «لیک چارلز» ایالت لوئیزیانا ایالات متحده آمریکا پس از دو طوفان عظیم، از سرگرفته است و انتظار می رود فعالیت در سایر مجتمع ها تا پایان ماه اکتبر ازسر گرفته شوند.

این شرکت اعلام کرد که دوره راه‌اندازی فعالیت یک واحد جدید پلی‌اتیلن سبک با ظرفیت تولید سالانه ۴۲۰ هزار تن از سر گرفته شده است و انتظار می رود تا پایان ماه اکتبر به بهره‌برداری برسد. این واحد، آخرین واحد تازه از طرح‌های توسعه ۱۲.۹ میلیارد دلاری در «لیک چارلز» است که به بهره‌برداری می‌رسد.

ساسول از جمله تولیدکنندگان مواد شیمیایی در منطقه «لیک چارلز» است که فعالیت‌های خود را پیش از ورود طوفان «لورا» در ۲۷ آگوست متوقف کرد و دوباره پیش از وزش طوفان «دلتا» در نهم اکتبر خلاف مسیر «لورا»، فعالیت‌ها متوقف شد.

«لورا» که از گروه ۴ طوفان با سرعت ۱۵۰ مایل در ساعت محسوب می شود، به‌شدت به خطوط انتقال برق آسیب رساند و تولیدکنندگان را برای هفته‌ها از دسترسی به برق کامل محروم کرد.

دلتا از گروه ۲ طوفان‌ها با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت، شدت آسیب‌های گسترده‌اش به زیرساخت‌های برق وارد کرده مانند «لورا» نبود.

طبق گفته شرکت‌ها یا منابعی که از فعالیت آنها آگاه هستند، دیگر شرکت‌های تولیدکننده محصولات پتروشیمی در «لیک چارلز» از جمله وستلیک کمیکال Westlake Chemical ، لوته کمیکال Lotte Chemical و لایندل بازل LyondellBasell پس از پایان طوفان دلتا تولید یا دیگر عملیات‌های خود را از سرگرفته‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها