کراکر نفتا

شرکت ال‌جی‌کم در بازه زمانی دسامبر سال ۲۰۲۰ تا ژانویه سال ۲۰۲۱ فعالیت سه واحد کراکر نفتا را در کره جنوبی از سر خواهد گرفت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، مسئولان شرکت ال‌جی‌کم، تولیدکننده محصولات پتروشیمی در کره جنوبی، روز سه‌شنبه (دوم دی‌ماه) اعلام کردند که فعالیت سه واحد کراکر نفتا در کره جنوبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پتروشیمی قاره آسیا، پس از ماه‌ها تعطیلی به‌دلیل انجام عملیات تعمیر و نگهداری و نوسان جریان برق، در بازه زمانی ماه دسامبر امسال و ژانویه سال آینده میلادی فعالیت خود را ازسر می‌گیرند.

منابع تجاری گفتند: در حالی که شرکت‌ها آماده می‌شوند تولید خود را افزایش دهند، مقدار زیادی تک محموله‌های نفتا خریده‌اند و این شرایط قیمت‌ها را در منطقه به بالاترین سطح در ماه‌های اخیر رسانده است.

آنها عنوان کردند که تقاضای بیشتری برای نفتا وجود دارد، همه این واحدهای کراکر نفتا در حال ازسرگیری فعالیت و بازگشت به بازار عرضه هستند.

این منابع همچنین اعلام کردند: تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در سراسر آسیا به‌دلیل تقویت حاشیه سود، در حال افزایش تولید هستند.

یک مقام شرکت ال‌جی‌کم گفت: مجتمع «لوته کمیکال» تولید آزمایشی واحد کراکر با تولید سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن را اوایل ماه دسامبر امسال آغاز کرد و در نظر دارد تولید تجاری را در اواخر همین ماه ازسر بگیرد. 

مجتمع لوته کمیکال از ماه مارس سال جاری میلادی پس از وقوع حادثه آتش سوزی تعطیل شده بود.

یک مقام ال‌جی‌کم گفت: این شرکت در نظر دارد فعالیت واحد کراکر خود را از اواسط و اواخر ژانویه سال آینده میلادی در یوسو ازسرگیرد.

این واحد می‌تواند سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اتیلن تولید کند، در حالی که ماه نوامبر پس از وقوع حادثه آتش سوزی فعالیتش متوقف شد.

یک مقام رسمی این شرکت کره‌ای گفت: سومین تولیدکننده پتروشیمی کره جنوبی (YNCC) در نظر دارد فعالیت یکی از واحدهای کراکر خود در یوسو را از ۱۴ ژانویه (۲۵ دی‌ماه) از سرگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها