آتی

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران تعداد ۲۰۱ هزار و ۲۶ قرارداد آتی به ارزشی بالغ بر ۲۸۸۴ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال در ۱۰ سررسید مختلف و بر پایه دارایی های پسته، زعفران نگین و پوشال، نقره و زیره سبز منعقد شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ معامله گران در هفته ای که گذشت تعداد ۱۷۵ هزار و ۸۲۷ قرارداد آتی زعفران نگین در سه سررسید اردیبهشت، تیر و شهریور را در حالی منعقد کردند که ارزشی بالغ بر ۲۲۹۳ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال برای این دارایی پایه به ثبت رسید.

انعقاد ۸۹۲ قرارداد آتی زعفران پوشال نیز در دو سررسید اردیبهشت و شهریور ماه امسال ارزش تقریبی ۸.۵ میلیارد ریالی را در پی داشت.

ثبت انعقاد ۸۴۷ قرارداد آتی پسته در دو سررسید فروردین و خرداد سال جاری به ارزشی بیش از ۱۲۵ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال رقم خورد.

۱۰۱ قرارداد آتی زیره سبز نیز در تنها سررسید خرداد ماه سال جاری منعقد شد و ارزش این معاملات به ۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال بالغ شد.

در دو سررسید فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نیز ۲۳ هزار و ۳۵۹ قرارداد آتی نقره منعقد شد تا ارزشی بیش از ۴۵۲ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال برای این دارایی پایه ثبت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها