فولاد

فولاد خراسان گزارش عملکرد فروش یک ماه ابتدایی سال جاری را اعلام کرد.

▫️حسین بختیاری، معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان

به گزارش کالاخبر ، مجتمع فولاد خراسان با ۴۴۰۰۸ تن فروش محصول نهایی در نخستین ماه سال جاری، ۱۵ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه پارسال رقم زد.

فولاد خراسان در پایان فروردین‌ماه، درآمد حاصل از رشد ۱۵ درصدی فروش محصول نهایی (میلگرد) را در حالی به سبد درآمدی خود افزود که این رقم در سال گذشته برای همین مدت، ۳۸۳۰۰ تن ثبت شده بود.

تمام فروش داخلی این مجتمع تنها از طریق بورس کالا انجام می‌شود. این شرکت، فروردین را در حالی به پایان برد که بیش از ۷۱۰۰ تن از محصولات نهایی خود را به بازارهای هدف صادراتی ارسال کرد.

مجتمع فولاد خراسان موفق شد ۸۵ درصد از محصولاتی را که  فروردین ماه امسال در بورس کالا عرضه کرده بود، در این ساز وکار به فروش برساند. این استقبال از محصول نهایی فولاد خراسان در حالی‌ است که  در فروردین ماه امسال حدود ۸۰۰ هزار تن میلگرد توسط شرکت‌های فولادی در بورس کالا عرضه شده که تنها ۲۲ درصد آن یعنی حدود ۱۸۰ هزار تن مورد معامله قرار گرفت.

این شرکت در نخستین ماه سال، ۳۷ هزار و ۱۱۴ تن از محصول میلگرد خود را در تالار مبادلات کالایی کشور عرضه کرد، که ۳۱۶۱۴ تن از این محصول‌ها به فروش رسید.

فروش محصولات فولادی شرکت نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۱۵ درصدی داشته که بیش از ۹۸ درصد از هدف گذاری فولاد خراسان در حوزه بازاریابی و فروش برای ماه نخست سال ۱۴۰۱  محقق شد.

https://media.imereport.ir/d/۲۰۲۲/۰۵/۱۲/۰/۳۰۹۳۲.pdf

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها