پیام اقتصادی 28

بیست و هشتمین شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد و نسخه الکترونیک آن نیز بر روی سایت رسمی بورس کالا و پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر قرار گرفت. 

به گزارش «کالاخبر»؛ تیتر یک این شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا «شتاب قابل تقدیر بورس کالا در مسیر توسعه» است که به اظهار نظر محمدعلی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص عملکرد بورس کالا اختصاص دارد.

این شماره از نشریه در ۵ سر فصل اصلی شامل تالار نقره ای، نمای ۹۹، نمای بازار، نبض بورس و بورس های جهانی به چاپ رسیده است.

در فصل تالار نقره ای به رکوردهای بورس کالا در سالی که گذشت پرداخته شده و گزارشی از رده بندی کارگزاران برتر در سال ۹۹ و ۱۰ رویداد مهم سال گذشته نیز در آن درج شده است.

فصل نمای ۹۹ به مهم ترین رویدادهای بورس کالا در سال ۹۹ اشاره کرده است. همچنین در این فصل، مزایای گواهی سپرده کالایی مورد بررسی قرار گرفته است. فصل نبض بورس نیز به پرونده ویژه این شماره یعنی ناکارآمدی برخوردهای قهری با بازار اختصاص داشته و در نهایت در فصل آخر بورس های کالایی جهان و چشم انداز بازار کالا در سال جاری میلادی مورد رصد قرار گرفته اند.

علاقه مندان می توانند فایل کامل نسخه الکترونیک شماره جدید دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا را از طریق آدرس ذیل دریافت کنند.

https://www.imereport.ir/d/۲۰۲۱/۰۵/۱۹/۰/۲۵۴۲۳.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها