پیام اقتصادی 29

بیست و نهمین شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا (ویژه نامه مجمع سالانه) منتشر شد و نسخه الکترونیک آن نیز بر روی سایت رسمی بورس کالا و پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر قرار گرفت. 

به گزارش «کالاخبر»؛ تیتر یک این شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا «پله پله تا قله» است که بازخوانی سیر تکاملی بورس کالا در آستانه ۱۴ سالگی و دستاوردهای شرکت در طی سال های اخیر و در نهایت برنامه های بورس کالا در سال ۱۴۰۰ اختصاص دارد.
این شماره از نشریه در ۶ سر فصل اصلی شامل خبر، سهامداران، چهره ها، تالار نقره ای، نمای بازار و بورس های جهانی به چاپ رسیده است.

در فصل خبر به برنامه های سال ۱۴۰۰ تالار نقره ای پرداخته شده و در ادامه ۱۰ گانه های سال ۹۹ که به تحولات مهم تالار نقره ای اشاره دارد، درج شده است.

فصل سهامداران نگاهی به مجامع بورس کالا از سال ۸۶ و چهره بورس کالا در آینه سهامداری داشته و روایت ۱۴ سال سهامداری را بازگو کرده است. همچنین در این فصل، برنامه بورس کالا برای تعریف ابزارهای جدید تامین مالی در سال جاری مورد بررسی قرار گرفته است.

فصل چهره ها نیز به بازخوانی مواضع مقامات و چهره ها در سال استثنایی بورس کالا اختصاص داشته و در فصل تالار نقره ای اشاره ای به عملکرد دو ماهه بورس کالا شده و خبر از افزایش ۱۹۲ درصدی ارزش معاملات در این مدت داده شده است. 

در نهایت نیز در فصل نمای بازار، برند شدن بورس کالا در آستانه ۱۴ سالگی مطرح و در فصل پایانی با سرفصل بورس های کالایی جهان کارنامه سلاطین بازارهای کالایی جهان مورد رصد قرار گرفته اند.

علاقه مندان می توانند فایل کامل نسخه الکترونیک شماره جدید دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا را از طریق آدرس ذیل دریافت کنند.

https://www.imereport.ir/d/۲۰۲۱/۰۷/۱۴/۰/۲۶۲۷۷.pdf

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها