آتی

در جریان معاملات آخرین هفته از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، معامله گران تعداد ۱۲۰ هزار و ۹۳۶ قرارداد آتی را بر پایه ۵ دارایی پایه زعفران نگین و پوشال، پسته، زیره سبز و نقره و در ۱۰ سررسید معاملاتی منعقد کردند و ارزش ۱۸۳۱ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریالی را در بازار مشتقه بورس کالای ایران به ثبت رساندند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در هفته ای که گذشت، ۸۹ هزار و ۵۷۳ قرارداد آتی زعفران نگین به ارزشی بیش از ۱۲۲۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال در سه سررسید تیر، شهریور و آبان ۱۴۰۰ منعقد شد.

در دو سررسید شهریور و آبان ماه نیز تعداد ۴۳۹۹ قرارداد آتی زعفران پوشال در حالی منعقد گردید که ارزش ۴۴.۸ میلیارد ریالی را در پی داشت.

۱۴۳ قرارداد آتی پسته برای تحویل در دو سررسید خرداد و مرداد ماه امسال منعقد شد و ارزش بیش از ۲۳ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریالی برای آن رقم خورد.

ثبت انعقاد ۳۵۸ قرارداد آتی زیره سبز برای تحویل در خرداد ماه سال جاری با ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد ریالی نتیجه معاملات آخرین هفته معاملاتی دارایی مذکور در اردیبهشت ماه بود.

معامله گران در این هفته با انعقاد ۲۶ هزار و ۴۶۳ قرارداد آتی نقره در سررسیدهای خرداد و مرداد ماه ارزشی نزدیک به ۵۲۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال را رقم زدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها