تالار

در هفته منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۸۶۱ هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۳۶ و ۴۰ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۵۱۸ هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا به ارزش ۷۷ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۳۹۹ هزار و ۲۶۹ تن فولاد، یک هزار و ۱۲۰ تن مس، ۲ هزار و ۶۸۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۰۶ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، ۴۸۰ تن روی، ۱۰۰ تن سرب، ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی و ۴ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۳۸ هزار و ۳۶۳ تن انواع کالا به ارزش ۴۴ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۳ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۸۸ هزار و ۸۶۸ تن قیر، ۸۰ هزار و ۲۵۵ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۴۳۷ تن مواد شیمیایی، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۶۹۱ تن روغن پایه، ۶۰ تن آرگون و یک هزار و ۲۰۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۴ هزار و ۴۲۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها