تالار

در هفته منتهی به ۲۸ خرداد ماه ۸۲۴ هزار و ۲۸۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۲ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۳۱ درصدی حجم و ۱۸ درصدی ارزش معاملات را تجربه کرد. از نکات جالب توجه معاملات هفته گذشته، ثبت معامله ۱۹۴ هزار تن سیمان بود که بالاتر از فروش ۱۵۴ هزار تنی قیر و ۱۸۵ هزار تنی فولاد در صدر بازار قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۴۳۸ هزار و ۶۵۱ تن انواع کالا به ارزش ۵۱ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۸۵ هزار و ۵۶۴ تن فولاد، ۴ هزار و ۷۲۰  تن مس، ۸ هزار و ۸۵۰ تن آلومینیوم، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۰۰ تن کک متالورژی، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۸۵ تن شمش روی، ۱۹۴ هزار و ۲۷۰ تن سیمان، ۱۱ کیلوگرم شمش طلا، ۹ هزار تن آهن اسفنجی و ۳۵ هزار تن سنگ آهن معامله شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۸۳ هزار و ۶۶۴ تن انواع کالا به ارزش ۳۹ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۵۴ هزار و ۳۶۸ تن قیر، ۶۶ هزار و ۵۸۰ تن مواد پلیمری، ۳۱ هزار و ۱۵۵ تن مواد شیمیایی، ۳۸ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۷۵۰ تن روغن پایه و اسلاک واکس، ۱۱۰ تن آرگون، یک هزار و ۲۷۰ تن گوگرد، ۴۵۵ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۹۷۶ تن PDA TAR معامله شد.

همچنین یک هزار و ۹۷۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها