بورس کالا

۲ میلیون و ۸۷۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۳۰ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا در هفته دوم اسفند دادوستد شد که نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۳ درصدی در حجم و ۱۵ درصدی در ارزش معاملات را تجربه کرد.

به گزارش « کالاخبر »، در هفته دوم اسفند در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا، ۲ میلیون و ۵۶۵ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶۹ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۲۱۰ هزار تن سیمان، ۶۴۱ هزار و ۴۷۹ تن فولاد، ۵۵۰ هزار تن سنگ آهن، ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۲۷ هزار و ۳۳۰ تن روی، ۱۲ هزار و ۶۰ تن آلومینیوم، ۵ هزار و ۸۰ تن مس، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۰ تن سرب و ۱۴ کیلوگرم شمش طلا داد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹۸ هزار و ۵۶۸ تن انواع کالا به ارزش ۵۷ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۴ هزار و ۲۸۵ تن مواد پلیمری، ۴۶ هزار و ۸۶۴ تن قیر، ۶۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۵۱ هزار تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۷۶۲ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۲۵۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۲۰۳ تن روغن پایه، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۰۰ تن آرگون معامله شد.

همچنین ۱۱ هزار و ۱۰ تن کالا نیز در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها