پیمان کریمی

مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها، گفت: فعالیت شرکت بورس کالای ایران منافاتی با عملیات شرکت فام ندارد و شرکت فام می تواند به عنوان یک متولی فروش اموال مازاد بانک ها و به کارگزاری از بانک ها با شرکت بورس کالای ایران همکاری کند؛ در این میان اقدام برای فروش اموال مازاد بانک ها از طریق شرکت بورس کالای ایران می تواند به شفافیت هر چه بیشتر در این زمینه کمک کند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از چابک آنلاین، پیمان کریمی یگانه اظهار داشت: در سنوات گذشته شرکت فام و شرکت بورس کالای ایران جلسات متعددی را با بانک ها ترتیب دادند و در نتیجه آن اصلاحاتی در قراردادها و شیوه نامه های پذیرش املاک در بورس توسط شرکت بورس کالای ایران اعمال شد تا فرآیند آن تسهیل شود.

او با بیان اینکه فعالیت شرکت بورس کالای ایران منافاتی با عملیات شرکت فام ندارد، افزود: شرکت فام می تواند به عنوان یک متولی فروش اموال مازاد بانک ها و به کارگزاری از بانک ها با شرکت بورس کالای ایران همکاری کند.

وی، نقش شرکت بورس کالای ایران در فروش اموال مازاد بانک ها را تکمیل کننده دانست و ابراز داشت: اقدام برای فروش اموال مازاد بانک ها از طریق شرکت بورس کالای ایران می تواند به شفافیت هر چه بیشتر در این زمینه کمک کند.

کریمی یگانه خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات املاک مازاد بانک ها ناهمگن بودن آن ها است در حالی که مجموعه املاکی که در بورس عرضه می شود باید همگن و فاقد مشکلات حقوقی باشد، ولی متاسفانه بسیاری از املاک مازاد بانک ها این ویژگی ها را ندارند.

مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها گفت: شرکت بورس کالای ایران با توجه به اینکه زیر مجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار است از پشتیبانی قانون برخوردار است و این امر ضمن تسهیل در اجرای عملیات مربوطه موجب اطمینان خاطر خریداران و عرضه کنندگان املاک خواهد شد.

او در پایان گفت: میزان املاک مازاد در بانک های دولتی نظیر بانک ملی ایران و بانک سپه، قابل توجه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها