• ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
  • کد خبر: 61760
پتروشیمی آبادان

تقاضا برای محصولات پتروشیمی در ویتنام به‌دلیل افزایش سختگیرانه قرنطینه و منع رفت و آمد به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش می یابد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، تقاضا برای محصولات پتروشیمی در ویتنام به‌دلیل افزایش قرنطینه‌ها در هانوی پایتخت، این کشور به احتمال زیاد تضعیف می‌شود، این در حالی است که قوانین سختگیرانه قرنطینه و منع رفت و آمد از روز دوشنبه (یکم شهریورماه) در هوشی مین، بزرگترین شهر ویتنام به‌کار گرفته شد.

بیشتر کارخانه‌های بخش پایین‌دستی صنعت پتروشیمی ویتنام یا پایین‌تر از ظرفیت تولید خود در حال فعالیت هستند یا به‌دلیل کمبود نیروی انسانی تعطیل می‌شوند.

در پی تشدید محدودیت‌ها و قرنطینه‌ها فعالان بازار با ضعف شدید تقاضا برای پلی‌اتیلن (PE) روبه‌ رو شده‌اند.

به بسیاری از کارخانه‌های پایین دست پتروشیمی دستور داده شد که برای کارگران خود غذا و محل اقامت تدارک ببینند تا آنها در محل کارخانه بمانند و از رفت و آمد و ارتباط با جمعیت شهرها دور بمانند.

با این حال، این رویکرد در بلندمدت این شرایط قابل قبول نخواهد بود زیرا محدودیت‌های گسترده بر حمل و نقل ممکن است کارخانه‌ها را مجبور کند کارگران‌ خود را راهی منازلشان کرده و فعالیت را تعطیل کنند.

در هانوی، منع فعالیت مشاغل غیر ضروری در هانوی تا ششم سپتامبر (۱۵ شهریورماه) تمدید شد زیرا شیوع ویروس همه‌گیر کووید-۱۹ (کرونا) همچنان تشدید می‌شود.

خبرگزاری دولتی ویتنام روز یکشنبه (۳۱ مردادماه) اعلام کرده بود که در هوشی مین، به‌دنبال تشدید شیوع ویروس کرونا، از کل مردم خواسته می‌شود برای تست کووید-۱۹ به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

به گزارش رسانه‌های دولتی ویتنام، فام مین چین، نخست وزیر این کشور اعلام کرد: مردم باید در خانه‌های خود بمانند و از تجمع و جابه‌جایی به مناطق و شهرهای دیگر پرهیز کنند.

بر اساس پایگاه عرضه و تقاضای مؤسسه آی‌سی‌آی‌اس، هوشی مین محل تولید چند کارخانه پایین‌دستی صنعت پتروشیمی از جمله شرکت تولید محصولات پلاستیک ال‌جی وینا کمیکال و شرکت تولید کننده سود سوزآور ساوت بیسیک کمیکالز (South Basic Chemicals Co) است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها