تالار

در هفته منتهی به یک مهر ماه یک میلیون و ۵۵۳ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۲ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. سیمان، فولاد و آلومینیوم صدرنشینان تالار صنعتی بودند و در تالار پتروشیمی وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری در صدر جای گرفتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۱۴۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۸ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۹۱۰ هزار تن سیمان، ۲۳۴ هزار و ۷۷۶ تن فولاد، ۵ هزار و ۳۶۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، یک هزار تن مس، ۲۰۰ تن کک، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲۰ تن روی، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴۰ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۹۸ هزار و ۸۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۵۱ هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۳۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۳۰ هزار و ۷۶۳ تن قیر، ۸۱ هزار و ۹۵۲ تن مواد پلیمری، ۳۴ هزار و ۵۳۸ تن مواد شیمیایی، ۹ هزار تن گوگرد، ۳ هزار و ۵۹۰ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، یک هزار تن لوب کات و ۴۴۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین ۱۱ هزار و ۴۷ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها