بورس کالای ایران

در هفته منتهی به ۲۲ بهمن ماه یک میلیون و ۸۰۵ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۲۶ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. سیمان، فولاد و سنگ آهن سنگین وزن های تالار محصولات صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری برترین های تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۴۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۷ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۹۶۱ هزار و ۷۶۶ تن سیمان، ۱۸۶ هزار و ۷۸۵ تن فولاد، ۹۸ هزار تن سنگ آهن، ۸۴ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۴ هزار و ۵۲۵ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۲۴۰ تن مس، یک هزار و ۴۴۵ تن شمش روی، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۰ تن سرب و ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۴۶ هزار و ۱۳۴ تن انواع کالا به ارزش ۶۵ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۹۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۳ هزار و ۱۰۳ تن قیر، ۶۸ هزار و ۷۹۲ تن مواد پلیمری، ۲۸ هزار و ۲۱۵ تن مواد شیمیایی، ۴۵ هزار تن لوب کات، ۱۱ هزار و ۹۳۰ گوگرد و ۳ هزار و ۱۸۶ تن روغن پایه معامله شد.

همچنین ۱۸ هزار و ۶۸۵ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها