آلومینیوم

براساس آمار سازمان USGS ایالات‌متحده، این کشور در ماه جولای سال جاری ۲۱۳ هزار تن فلز خام از کانادا وارد کرد که نسبت به ماه ژوئن ۴ هزار تن کاهش نشان می‌دهد. این بدان معناست که در ماه جولای سال جاری، واردات فلز خام این کشور از کانادا ۱.۸۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه آلومینیوم، در ماه ژوئن ۲۰۲۱، ۲۱۷ هزار تن فلز خام و آلیاژ از کانادا به ایالات‌متحده صادر شد که نشان‌دهنده ۸.۵ درصد افزایش نسبت به رقم ۲۰۰ هزار تن در ماه می بوده است.

براساس این گزارش، میزان فلز خام  آلیاژ وارد شده به ایالات‌متحده از کانادا در ماه جولای ۲۰۲۱ نسبت به جولای ۲۰۲۰، ۷ هزار تن یعنی ۳.۳۹ درصد رشد داشته است.

طی ماه‌های ژانویه تا جولای ۲۰۲۱، آلومینیوم خام و آلیاژی وارد شده توسط ایالات‌متحده ۳۰ هزار تن یا ۲.۰۴ درصد نسبت به ژانویه تا جولای ۲۰۲۰ کاهش سالانه داشت که با این حساب میزان واردات این محصولات در این بازه زمانی یک میلیون و ۴۴۰ هزار تن برآورد می‌شود. سال گذشته و در بازه زمانی مزبور، صادرات این محصولات از کانادا به ایالات‌متحده یک میلیون و ۴۷۰ هزار تن رقم خورد.

براساس اطلاعات سازمان آماری ایالات‌متحده، کل فلز خام، آلیاژی، پلیت آلومینیومی، ورق، میله و ضایعات آلومینیومی واردشده از کانادا به ایالات‌متحده در ماه جولای ۲۰۲۱، ۲۶۴ هزار تن بوده است. واردات این محصولات در ماه جولای سال گذشته از کانادا به ایالات‌متحده، ۲۵۵ هزار تن بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها